معرفی انواع تخت ماساژ- برقی

خرید تخت ماساژ از سایت خاکباز صدرا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار صورت می گیرد. شما مشتریان گرامی میتوانید یکی از محصولات زیر را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید تا برای شما در هر کجای کشور بفرستیم. اما اگر به دنبال اطلاعات جامع و کامل در مورد تخت های ماساژ هستید. پیشنهاد میکنم حتما انتهای این صفحه راهنمای خرید تخت مخصوص ماساژ را بخوانید. هم چنین در این مقاله شما را با مشخصات تخت ماساژ پرتابل و تخت ماساژ ساده نیز آشنا خواهیم کرد.

انواع تخت ماساژ از نظر جنس و استفاده

تخت های ماساژ را در سه عنوان در بازار عرضه می شوند. که هر یک از آنها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. هم چنین یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخت ماساژ قطعا انواع این محصول می باشد. از پر کاربرد ترین انواع آن نیز می توان به تخت ماساژ پرتابل اشاره کرد که در ادامه با مشخصات آن آشنا خواهیم شد:

تخت ماساژ برقی

این نوع تخت ماساژ تنها با فشردن یک دکمه زاویه شیب تخت را تغییر می دهند. و برای زمان هایی مناسب است که نیازمند زاویه ای خاص برای ماساژ مرجعه کننده هستید. راحتی و سرعت عملکر بالا را برای شما فراهم خواهد کرد.

تخت ماساژ آلمینیومی

از این نوع تخت های ماساژور به دلیل وزن کم و اتسحکام بالا به صورت پرتابل یا قابل حمل موجود می باشد. ویژگی های آن ها سبکی، قابل حمل بودن راحت، کیفیت عالی و ضعف در آب و هوای دارای رطوبت بالا را دارند.

تخت ماساژ پرتابل

تخت ماساژ پرتابل همان تخت قابل حمل می باشد. از مشخصات شاخص این تخت می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره کرد که به راحتی قابل جابجایی و حمل می باشد. بنابراین پیشنهاد می شود در حین خرید تخت ماساژ پرتابل حتما به میزان تحمل وزن تخت دقت لازم را داشته باشید.